
Waarom ik mijn hart verloor in Zuid-Afrika
In februari 2015 maakten we de mooiste reis van ons leven. Toch naar mijn mening. Voor mijn man blijft dat de Westkust van de USA.

In februari 2015 maakten we de mooiste reis van ons leven. Toch naar mijn mening. Voor mijn man blijft dat de Westkust van de USA.

Onze reis ging de laatste week in. Na Kaapstad, safari’s, veel natuur en Swaziland werd het tijd om het strand op te zoeken. Omdat het

Na 3 nachten in de ‘middle of nowhere’ was het tijd om weer onder de mensen te komen. Onze volgende stop was 3 nachten Hazyview.

Na 4 nachten Kaapstad was het tijd om naar onze volgende bestemming te vliegen: de bush! Een van de stops waar ik het meest naar uit

Sinds vanochtend zijn we opnieuw op Belgische bodem na onze rondreis door Zuid-Afrika. Eigenlijk was het de bedoeling om tijdens onze reis regelmatig een bericht te