
Een eigen stek + nog een leven = mission impossible?
De afgelopen dagen ben ik eventjes van mijn roze wolk moeten afkomen. We overwegen immers om ons liefdevolle nest te verplaatsen naar een nest waar

De afgelopen dagen ben ik eventjes van mijn roze wolk moeten afkomen. We overwegen immers om ons liefdevolle nest te verplaatsen naar een nest waar

De zwangerschap vordert goed en ook best snel. Intussen ben ik al eventjes over de helft en dan realiseer je je plots dat je dit jaar

Niet te geloven, over enkele dagen zitten we alweer aan de gourmet, delen we Kerstcadeau’s uit en is het alweer bijna tijd om iedereen 3

Vroeger stelde ik mijzelf al wel eens de vraag of ik dat leuk zou vinden, zwanger zijn. Ik heb een aantal vriendinnen die het een

Ik ben intussen bijna 17 weken zwanger. Bijna in de helft zou je dus kunnen zeggen (met wat optimisme). Of iets meer dan 4 maanden.

Wij (eigenlijk ik, maar blijkbaar moet je ‘wij’ zeggen) verwachten onze eerste baby. Ons kleintje staat gepland om in mei 2016 op de wereld te

Ik heb me al enkele keren gewaagd en sapkuren. Soms 1 dag, soms enkele dagen. Dat is me telkens vrij goed bevallen en ik wou

Onze huwelijksreis voor het huwelijk was eerder dit jaar een rondreis door Zuid-Afrika. We hadden er bewust voor gekozen om die grote reis eventjes vooraf

Eens even geen ontbijtrecept, reisverslag of huwelijks topic maar iets serieuzer. Ik wou het graag even hebben over een topic die mij al enkele dagen

Het is intussen alweer eventjes geleden sinds mijn laatste berichtje. Maar het is ook gewoon heel erg druk geweest. Ik ben intussen 5 weken getrouwd

Nog 6 weken ik ga van juffrouw naar mevrouw, van ongehuwd naar gehuwd en van ‘vriendin van’ naar ‘vrouw van’. Nog 6 weken. Op 22

Na de detox mogen we weer eten, gelukkig. Want één van de maaltijden die ik het meest heb gemist is toch wel het ontbijt. Tijdens

2 maanden geleden heb ik me voor het eerst aan een mini-detox gewaagd. Maar dat is me toen zo goed bevallen dat ik, in al

Onze reis ging de laatste week in. Na Kaapstad, safari’s, veel natuur en Swaziland werd het tijd om het strand op te zoeken. Omdat het

Zoals ik in eerdere posts al aangaf, wij gaan trouwen. En dat komt nu plots wel allemaal heel erg kort bij. 5 juni om precies

Na 3 nachten in de ‘middle of nowhere’ was het tijd om weer onder de mensen te komen. Onze volgende stop was 3 nachten Hazyview.

Na 4 nachten Kaapstad was het tijd om naar onze volgende bestemming te vliegen: de bush! Een van de stops waar ik het meest naar uit

Sinds vanochtend zijn we opnieuw op Belgische bodem na onze rondreis door Zuid-Afrika. Eigenlijk was het de bedoeling om tijdens onze reis regelmatig een bericht te

Mijn eerste echte blogpost gaat meteen over een van mijn favoriete onderwerpen en bezigheden: eten! Maar ik moet jullie ook al meteen teleurstellen. In tegenstelling

Ik ben er geraakt. Na maanden van uitstel is het zover, mijn eigen blog. Spannend! Maar voor ik aan al dat bloggen begin, geef ik jullie graag